דף הבית ›› מאמרים איך מחליפים את מורה הגיטרה הישן?
מאמרי גיטרה: איך מחליפים את מורה הגיטרה הישן?

איך והאם כדאי לעבור את האירוע המביך של לעזוב מורה לגיטרה אחד כדי לעבור למורה גיטרה אחר.

האי-נעימות והחיים

אין מה לעשות ידוע לכולם שיש דברים בחיים שהם פחות נעימים. למשל לשטוף כלים, למשל כשדורכים על איזה לכלוך ולמשל כשצריך להגיד למישהו (במילים עדינות) שאתה לא רוצה להפגש איתו יותר. נכון זה לא ממש מוצדק כי בסך הכל מדובר בהחלטה שקולה והגיונית ומצד שני בכל-זאת, אין מה לעשות זה כרוך גם באי-נעימות קלה.

בכל-אופן ברור לכולם שאין אי הנעימות סיבה מספיק טובה בשביל לוותר על החלטות נכונות בחיים וגם את הצעדים הפחות נעימים צריך לעשות כדי שהחיים יהיו יותר נעימים.

האם זה שווה את כל זה

וודאי. אם אתם במצב שהמורה לגיטרה שלכם לא "מספק את הסחורה", וזה לא חייב להיות דווקא שהוא לא מספיק מקצועי או מחונן, זה יכול להיות גם שהוא פשוט לא נותנים לכם הרגשה מספיק טובה בשיעורים או שהוא כבר לא מספיק מחדש לכם ולא מחדיר בכם התלהבות מלימוד הגיטרה שזה אולי אחד המרכיבים החשובים ביותר בלמידה, מעבר לכל פן מקצועי שכבודו במקומו מונח.

לכן וודאי שאם זה המצב ויש לכם אפשרות לעבור למורה טוב יותר שיחדיר בכם התלהבות מחודשת בלימוד או שאולי הוא פשוט יותר מקצועי או מלמד בסגנון שיותר מדבר אליכם, אל תחשבו פעמיים ותעשו את זה! נכון זה לא תמיד הכי נעים, אבל זה רק פעם אחת שתהפוך את כל שאר הפעמים (השיעורים עם המורה החדש) לנעימות בהרבה.

זה לא אני זה אתה

טוב, אז קודם כל כמובן שצריך לזכור שאף על פי שאסור לדחות החלטות נכונות בגלל אי נעימות, אבל מצד שני ההחלטות הנכונות הם גם לא סיבה מספיקה לפגוע באדם (מי שלא יהיה) ולכן כדי לחשוב על הדרך הכי פחות מעליבה להסביר למורה לגיטרה הישן שאתם מעוניינים להפסיק את השיעורים איתו. אסור לשקר, לעומת זאת מותר לשנות מעט מפני השלום.

אז בחרו את המילים הנכונות והעדינות ביותר, ונסו לחשוב על הסיבות הנחמדות ביותר שתוכלו לחשוב עליהם ומצד שני גם אל תמתחו יותר מדי את העניין שזה גם עלול ליצור מצב מעליב ולא נעים עוד יותר. תחתכו! אבל ברכות :-)

בהצלחה.

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-