אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » איתמר חזי שליו

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה איתמר חזי שליו:

מורה לגיטרה קלאסית, אקוסטית וחשמלית, עם נסיון של 10 שנים. גיל:40. שיעורים קלים וכפיים בהתאמה אישית.



איתמר חזי שליו מלמד גיטרה בערים הבאות:

מורה לגיטרה

מחיר שיעור: 140 ₪

טלפון: 052-6033176t

איתמר חזי שליו – מורה לגיטרה וגיטריסט פעיל בתעשיית המוזיקה (ירדנה ארזי, שולי רנד, דודו פישר, "התיאטרון העברי" ועוד). למד ארבע שנים בבית הספר למוזיקה "רימון". בעל עשר שנות ניסיון בהוראה, מלמד נגינה בגיטרה קלאסית, אקוסטית וחשמלית. השיעורים מתאימים לתלמידים מתחילים ועד מתקדמים מאוד והם מתקיימים בסטודיו בקיבוץ שפיים או בבית התלמיד באזור השרון והמרכז.
ההוראה היא מובנית ושיטתית ומותאמת ליכולתו וצרכיו הייחודיים של כל תלמיד.

התחלתי ללמוד מוזיקה בגיל מאוד צעיר, אך את העיסוק בהוראה התחלתי רק לאחר שהרגשתי בלב שלם שאני מוכן לכך. שיטת ההוראה שלי פותחה דרך למידה אצל מיטב המורים לגיטרה בארץ בתחומם: מוזיקה קלאסית, רוק ומטאל, בלוז, ג'אז, פ'אנק ודיסקו. שיטת ההוראה שלי כוללת את כל הידע והניסיון שרכשתי ובאה לידי ביטוי בשיעורים מתודיים קלים וכפיים המותאמים אישית לכל תלמיד לפי העדפותיו ויכולתו.

אני מלמד מגוון רחב של סגנונות כמו: רוק, פופ, ג'אז, בלוז, מטאל, פינגרסטייל, מוזיקה קלאסית ועוד. על פי רוב, במהלך השיעור התלמיד בוחר את השירים ודרכם לומד: תאוריה במוזיקה, קריאת תווים, קצב, אילתור, פיתוח רעיונות מוזיקליים ועוד.

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"הסאונד שאתם שומעים הוא מהגיטרה שלי שקוראים לה לוסיל. אני מטורף על לוסיל."

בי.בי קינג
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה מורה לגיטרה, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה מורה לגיטרה ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים באיתמר חזי שליו, מורה לגיטרה מורה לגיטרה, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה מורה לגיטרה באתר ובמידה ולא תסתדרו עם איתמר חזי שליו אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף מורה לגיטרה מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)