אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » נדב הר-גיתי

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה נדב הר-גיתי:

מורה לגיטרה חשמלית, עם נסיון של 1 שנים. גיל:29. מורה לגיטרה חשמלית ואקוסטית.



נדב הר-גיתי מלמד גיטרה בערים הבאות:

בכפר-סבא

מחיר שיעור: 80 ₪

טלפון: 052-7733760t

סטודנט במגמת מוסיקה בתיכון כצנלסון בכפר סבא.
מורה חדש אך כבר מנגן בגיטרה מגיל צעיר מאוד ובעל ניסיון בהופעות חיות במגוון של הרכבים כגון ג'אז, רוק ועוד.

בשיעורים יינתן דגש על היכולת לשלוט בגיטרה, לא רק מבחינה מעשית אלה גם מבחינה תאורטית. התאוריה היא חלק חשוב מאוד בניגון על הגיטרה, והיא כרוכה בכל תהליך הלימוד, מכיוון שהתלמיד לא רק צריך לדעת איפה לשים את האצבע ומתי, אלה גם למה.

השיעורים יערכו בהתאם לתלמיד, לפי יכולתו וגם כן לפי טעמו במוסיקה. חשוב לציין שהתלמיד צריך גם ליהנות מהשיעורים, וכך גם יהיה נחוש יותר ויעילות השיעורים תוגבר.

בשיעורים ילמדו התלמידים שני עקרונות בסיסיים בגיטרה: ניגון של מנגינה, וניגון של ליווי (אקורדים). ברמה המתקדמת יותר, ילמד התלמיד גם כן איך לשלב את שני עקרונות אלו.

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"משמעות החיים? לכוון את הגיטרה הזאת!"

טוקינג הדס
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה בכפר-סבא, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה בכפר-סבא ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים בנדב הר-גיתי, מורה לגיטרה בכפר-סבא, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה בכפר-סבא באתר ובמידה ולא תסתדרו עם נדב הר-גיתי אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף בכפר-סבא מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)