אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » רפאל (רפי) כהן

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה רפאל (רפי) כהן:

מורה לגיטרה קלאסית, אקוסטית וחשמלית, עם נסיון של 12 שנים. גיל:44. לימודים אישיים משולבים עם יוטיוב.



רפאל (רפי) כהן מלמד גיטרה בערים הבאות:

בגבעת שמואל בגבעתיים בחולון ביפו ברמת-גן בתל אביב

מחיר שיעור: 100 ₪

טלפון: 050-7326826t

אהלן לכולם, שמחי רפאל (רפי) כהן ואני מורה לגיטרה. אני מלמד כבר 12 שנים. פעם הייתי עובד כמורה לגיטרה בתור תחביב (הייתי כלכלן לפרנסתי) אבל המוזיקה ניצחה את הכל. היום אני עוסק בכתיבה, הלחנה, הפקה וביער לימודי גיטרה. הבנתי שללמד גיטרה זו תורת הפרנסה האהובה עלי וגם משהו שאני מצטיין בו. בכל מקרה השיטה שלי מבוססת על שנים של נסיון אישי כמורה וכנגן, על מה עובד ומה לא ומה לעכשיו ומה לאחר כך וגם הכי חשוב מי התלמיד שמולי ובאיזו דרך הוא צריך ללמוד אם השנים הבנתי שזה לא מספיק להיות גיטריסט טו בשביל להיות מורה לגיטרה טוב צריך להבין את הבן אדם/תלמיד שיושב מולך ומה הרצונות שלו ומה הוא אוהב..
בשנים האחרונות התחלתי לשלב קטעי ווידאו מיוטיוב גיליתי שזה מאוד מקל על התלמיד, מזמרז את הלמידה וחוסך זמן מהשעור. יש כאלה שמצליחים ללמוד לבד דרך יוטיוב. אני מברך אותם. בדרך כלל רוב האנשים שמנסים ללמוד לבד נתקלים במכשולים של חוסר מסגרת וחוסר פידבקים שמותאמים לכל תלמיד ולכל רמה לכן אני ממליץ על לימוד משולב.
בכל מקרה אשמח לשמוע ממכם גם בנושאים אחרים כמו רכישת כלי (יכול להשיג הנחה בכלי זמר) וגם הכל…

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"אמרו עליו שלא יחזור יותר מן הגלות גמרו עליו חזק בכל טורי הרכילות סיפרו שהשתגע, בולע, מעשן אבל יותר מכל דבר, אהב הוא לנגן, בגיטרה, בגיטרה"

שמוליק קראוס
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה בגבעת שמואל, בגבעתיים, בחולון, ביפו, ברמת-גן, בתל אביב, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה בגבעת שמואל, בגבעתיים, בחולון, ביפו, ברמת-גן, בתל אביב ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים ברפאל (רפי) כהן, מורה לגיטרה בגבעת שמואל, בגבעתיים, בחולון, ביפו, ברמת-גן, בתל אביב, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה בגבעת שמואל, בגבעתיים, בחולון, ביפו, ברמת-גן, בתל אביב באתר ובמידה ולא תסתדרו עם רפאל (רפי) כהן אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף בגבעת שמואל, בגבעתיים, בחולון, ביפו, ברמת-גן, בתל אביב מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)