אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » דוד ביטון

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה דוד ביטון:

מורה לגיטרה קלאסית, אקוסטית וחשמלית, עם נסיון של 12 שנים. גיל:44. מורה לגיטרה למתחילים ומתקדמים.



דוד ביטון מלמד גיטרה בערים הבאות:

בגבעתיים ברמת-גן בתל אביב

מחיר שיעור: 130 ₪

טלפון: 050-2316291t

מורה לגיטרה בוגר רימון עם ניסיון של 12 שנים בהוראה העובד עם מיטב האמנים בארץ ומופיע בבמות הגדולות בארץ כמו קיסריה והיכל נוקיה.
במסגרת לימודי המוסיקה התמחיתי אצל מגוון מורים מובחרים כגון איתי רוזנבאום שאצלו למדתי תזמור לכלי מיתר וכלי נשיפה ואילון תורג'מן שאצלו למדתי ג'אז.
לימדתי 3 שנים באודיטוריום של מועצה אזורית גזר. כיום אני עובד בסלקום ווליום בפתח תקווה בתפקיד מנהל שיעורי הגיטרה בוותק של 5 שנים ומחזיק מעל 40 תלמידים.
בנוסף לניסיוני הכנתי המון תלמידים לרסיטלים בבגרויות של מוסיקה, הגשתי לבחינות וכן הכנתי תלמידים לכניסה לבתי הספר הגבוהים למוסיקה.
מלמד באווירה נעימה עם דגש חזק על תאוריה מעשית במגוון סגנונות (רוק, ג'אז, פלמנקו וקלאסי). פתחתי שיטות לשיפור ניכר בטכניקת מפרט ( alrenate picking וsweeping) ובטכניקת אצבעות (arppegio ו tremolo) לפרטים נוספים צרו עימי קשר…..

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"גיטרה משובחת המילה האחרונה זה הצליל הכי הכי הכי באופנה"

חוה אלברשטיין
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה בגבעתיים, ברמת-גן, בתל אביב, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה בגבעתיים, ברמת-גן, בתל אביב ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים בדוד ביטון, מורה לגיטרה בגבעתיים, ברמת-גן, בתל אביב, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה בגבעתיים, ברמת-גן, בתל אביב באתר ובמידה ולא תסתדרו עם דוד ביטון אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף בגבעתיים, ברמת-גן, בתל אביב מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)