אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » יונתן בן חי

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה יונתן בן חי:

מורה לגיטרה קלאסית, אקוסטית וחשמלית, עם נסיון של 4 שנים. גיל:37. למתחילים- ללמוד באווירה טובה וכיפית.



יונתן בן חי מלמד גיטרה בערים הבאות:

מורה לגיטרה

מחיר שיעור: 100 ₪

טלפון: 054-5850145t

השיעורים הראשונים יתמקדו בהבהרת התאוריה הבסיסית והתחלת עבודה על אחיזה ובהמשך פרקטיקה וטכניקה. עם ההתקדמות של התלמיד תהיה אפשרות להתקדם ללימודי אקורדים ושירים.
כמובן שהשירים בהתחלה יהיו בסיסיים, ולאחר מכן לפי רצונו של התלמיד.
השיעור יתבצע על כלי הנגינה של המורה ושל התלמיד. ( אם אין ברשותכם גיטרה לשיעור הראשון זה גם בסדר, התלמיד ישתמש בגיטרה נוספת של המורה בשיעור – חשוב להדגיש שהרעיון הוא שיש גם "שיעורי בית" [אימונים] שצריך לעשות לקראת כל שיעור נוסף ולכן כדאי מאוד שהתלמיד ירכוש גיטרה לאימונים ).
ממליץ התחלה על גיטרה קלאסית, אך היות ואלו לימודים בסיסיים וכיפים והתלמיד מעוניין (אם יש ברשותו חשמלית), ניתן להתחיל גם עליה.
הלימודים בבית המורה בתל אביב.
השיעור מתמשך כ-50 דקות – עלות השיעור היא 100 ש"ח.
התשלום במזומן.
קביעת השיעורים היא גמישה (לפי רצונו של התלמיד – לא מחויב בשעות קבועות).

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"אני גיטרה ומישהו פורט עליי בחילופי המנגינות"

בני אמדורסקי
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה מורה לגיטרה, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה מורה לגיטרה ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים ביונתן בן חי, מורה לגיטרה מורה לגיטרה, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה מורה לגיטרה באתר ובמידה ולא תסתדרו עם יונתן בן חי אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף מורה לגיטרה מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)