אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » יניב סלמן

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה יניב סלמן:

מורה לגיטרה אקוסטית, עם נסיון של 1 שנים. גיל:33. מלמד באווירת רוקנרול בדגש על הנאה.



יניב סלמן מלמד גיטרה בערים הבאות:

בראשון לציון

מחיר שיעור: 50 ₪

טלפון: 054-5342610t

בן 22 , מנגן כבר 7 שנים על אקוסטית,חשמלית,בס, פסנתר, האהבה שלי היא בעיקר לאקוסטית ולסאונד שלה.. ולכן זה הכלי שאני מעדיף ללמד עליו, אם אתם רוצים ללמוד על קלאסית זה אפשרי גם, חשמלית גם כן, הרמה היא למתחילים בלבד.. שרק קנו גיטרה או מנגנים מעט זמן.. אני ברמה מתקדמת אבל לא כאן בשביל ללמד מישהו שכבר מנגן למעלה משנתיים על כלי.
שמעתי המון מוזיקה בחיי, ואני חוקר מוזיקה על כל הסגנונות, ג'אז ,בלוז, רוק,פולק, ישראלי, שאנסון, מטאל,פאנק, והרשימה מתמשכת. בעיקרון מאז שהמציאו את מכשירי ההקלטה ועד ימינו.. אני פתוח להכול.. כמובן שיש לי טעם אישי משלי וזה בעיקר רוק קלאסי (פינק פלויד,ביטלס ועוד)
אני מאמין שכדי ללמוד טוב צריך לנגן את מה שאוהבים ולכן אני יעדיף לתת לכם לנגן שירים שאתם אוהבים! ורק אתם.. כמובן שגם נדבר על טכניקות ועל תיאוריה, אבל המטרה בסוף זה שתנגנו את מה שאתם רוצים..
השיעורים שלי זולים כי זה תחביב בשבילי לעזור למישהו ואני עושה את זה בשביל הכיף ולא כמקור פרנסה עיקרי.. זה לא אומר שאני לא יהיה רציני .. תתקשר.. תנסה.. תדע. רוקנרול.

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"תשמרו לעצמכם את המכוניות המפוארות והקוויאר, כל מה שאני צריכה זה את הגיטר(ה)."

אינדיה ארי
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה בראשון לציון, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה בראשון לציון ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים ביניב סלמן, מורה לגיטרה בראשון לציון, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה בראשון לציון באתר ובמידה ולא תסתדרו עם יניב סלמן אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף בראשון לציון מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)