אתר מורי גיטרה Guitara.co.il

מורה לגיטרה » עודד יבין

תמונת המורה לגיטרה

על המורה לגיטרה עודד יבין:

מורה לגיטרה קלאסית, אקוסטית וחשמלית, עם נסיון של 10 שנים. גיל:45. מורה מקצועי באווירה כיפית.



עודד יבין מלמד גיטרה בערים הבאות:

בתל אביב

מחיר שיעור: 120 ₪

טלפון: 054-4535494t

הי,

אני מורה מקצועי לגיטרה, מלמד בצפון תל אביב.
אני מלמד מגוון רחב של סגנונות על כל סוגי הגיטרות והשיעורים שלי מתקיימים באווירה נעימה וכיפית עם השירים שהתלמיד שלי אוהב.

כל תלמיד אצלי זוכה ליחס אישי והדרכה כבר משלב ההתחלה, ואנו בונים לו ביחד את תכנית האימונים שתתאים לו מבחינת מה שהוא אוהב ומעדיף.

ניתן להגיע עד אלי עם מוניות שירות קו 5 ממקומות רבים בתל אביב.

אני גם מעניק ייעוץ בחינם וללא כל התחייבות לגבי קניית גיטרה ואיך כדאי להתחיל לנגן ולמצוא מורה שיתאים לצרכים של התלמידים שפונים אלי.

ניתן וכדאי להציץ באתר שלי שבו קיים מידע רב על האופן שבו כדאי להתחיל לנגן ואשמח גם לענות על השאלות במייל או בטלפון: www.odedsguitar.co.il

בואו להתחיל ללמוד איתי ובקרוב גם אתם תתחילו לנגן!

נא לשתף קצת :)

שתף ב- שתף ב- שתף ב-

ציטוטי גיטרה

"תשמרו לעצמכם את המכוניות המפוארות והקוויאר, כל מה שאני צריכה זה את הגיטר(ה)."

אינדיה ארי
אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שאתם מתעניינים במורים לגיטרה בתל אביב, או מחפשים שיעורי גיטרה כדי ללמוד גיטרה בתל אביב ואפשר לנחש שאתם אנשים שכל היום רק חולמים, נושמים וחולמים: גיטרה גיטרה גיטרה. ללמוד גיטרה זה דבר נפלא ואנו מקווים שנוכל לעזור לכם להגשים את חלום הגיטרה שלכם! אתם צופים בעודד יבין, מורה לגיטרה בתל אביב, אבל ישנם עוד מורים רבים לגיטרה בתל אביב באתר ובמידה ולא תסתדרו עם עודד יבין אף על פי שהוא מורה מדהים, מאיזה סיבה שלא תהיה אתם מוזמנים לחפש מורה לגיטרה נוסף בתל אביב מתוך אלפי המורים שבאתר. בכל-אופן אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ושיעורי גיטרה נעימים :-)